Matte

Godmorgon blöggish!
Idag ska jag till skolan, fnizz. Fast jag har bara en lektion, matte. Men jag ska dit ändå och vara duktig chey och sen ska jag in till stan och shoppa, på vägen hem. Behöver ny piercingring till min smiley. Måste kolla in på MAC. Ja, måste.
Nu har jag hunnit duscha, nästan klätt på mig, ätit frukost och fått ont i magen. Drack upp minst 4 dl jordgubbssmoothie själv nyss, jisses vilken frukost! Jag lär inte bli hungrig till lunch.
Nu har jag en timma på mig så jag måste skynda mig lite, för jag hatar att stressa sista minuterna.
Måste välja kläder, packa väskan, få pengar av mamma, torka håret, sminka mig, och en massa strunt.
PÖZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0