School

HÄJ bloggen! Idag var det skola. Det var hälsa, matte och hantverksteknik. På hälsan snackade vi om att vara sig själv och så lärde vi känna varandra lite bättre. Och massa info. På matten gjorde vi sudoku, det var lätt. Sen räknade vi i boken, jag ligger före. Sen fick jag testet som de andra gjorde när jag var sjuk. På hantverkstekniken gick vi igenom shampoonering och imorgon ska vi få tvätta varandras hår. Sen drog jag in till stan och köpte piercing, en liten hästsko som nu sitter i min käft. Bild kommer när datorn börjar funka igen, för jag kan inte lägga in bilder här. Det var allt. Nu ska jag ringa mamsen för att berätta vad hon ska köpa :) PÖÖÖÖÖZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0