Effilera!

Yoo broo!

Nu har jag varit (ganska) effektiv! Tills...nu, när jag bloggar. Haha. Iaf. Har värmt dreads, klippt Lollo och städat upp lite. och pluggat lite matte, prov på måndag.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem och göra middag, fick inte göra egen mat eftersom hon ville att vi skulle käka tillsammans.

Har töjt klart mitt andra öra också, hej vad snabbt det gick denna gång! Har inte spräckt, det mår fint och är just nu bara lite ömt. Kliar också, jättekonstigt. För det går inte riktigt att klia tillbaka. Mitt andra öra har nu läkt helt och hållet, alltså det ser perfa ut! Ska beställa hem lite snycken snart, när jag får pengar. Ska ha en matchande till den jag har nu, sen lite glitterpluggar och annat fint.



Har inte mycket mer att skriva. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0