Konditorn

Inatt/imorse hade jag en fett wierd och läskig dröm.
Konditorn-kobran slingrade sig upp på mitt täcke och jag skrek som bara den. Den väste och var skitlång, giftigase kobran någonstans på B...

Sen vaknade jag. Uh!

Gick ner till simhallen, men tydligen öppnar de 14 så ska dra ner dit då istället.

Sen vid femtiden kommer Jossan, jag vet inte vad vi ska göra men hon föreslog film, vet inte, blir så trött av att sitta vid skärmar hela dagarna.

Ska köpa en ny UDPP idag, eftersom min paintpot som jag hatar inte funkar, den har börjat torka ut och it's a partypooper för alla mina fina skuggor, allt blir skitfult på den!

Okej, jag är fett bitter idag.

Dålig morgon, mardröm, saker inställda och ont i magen.

Imorgon ska jag ha praktik, och på fredag. Fy fan, nästa gång ska jag byta praktikplats! Min handledare går mig verkligen på nerverna. Orkar inte berätta allt nu men fan asså, vet man inte håller man käften!!!

Tänkte lägga upp en videoblogg men jag sitter här i mjukiskläder, osminkad och upsatt hår och väntar på att klockan ska bli två, och känner mig långt ifrån camera-ready. Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0