Mässor

Hej vänner!
Idag har jag varit nere i Älvsjö på massa mässor, först var det Fotomässan med en massa kameror och teknik-freaks. Sen gick jag lite på gymnasiemässan också, mest för att hälsa på alla som stod där, bl.a. min kära vän Jossan, Emelie, Isabella, Louise med fler. Det var trevligt.

Idag var det svinkallt ute, så när jag kom hem, svintrött, ställde jag mig och värmde lite dreads, jobba och få upp värmen, kalas! Har nästan knappt några kvar så de ska jag göra idag och imorgon, beroende på om Jossan kommer ikväll eller inte. Eller rättare sagt, beroende på om hon kommer ihåg att höra av sig.

Passade såklart på att kolla på en kamera på fotomässan, ja det var ju typ det den mässan var om. Iaf, jag önskar mig nu i julklapp en Canon IXUS 130 i neonrosa. Någon som har den? Jag snackade med en snubbe och det varkar vara en lagom svår kamera för mig. Min 4 år gamla (döda) kamera var ju också Canon, så det blir nog inte så mycket nytt att lära sig iaf. Och får jag den i julklapp blir det mer bilder här i bloggen, woho!

Hm...någe mer? Tror inte det. Är trött. Har matteprov på måndag som jag måste plugga till imorgon. Mamma ska göra ett prov med ~15 uppgifter, klarar jag alla klockrent får jag en hundring. Fett värt.

Nu ska jag lägga mig på sängen och läsa Coraline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0