Gnäll

Egentligen har jag inget att skriva om men skitsamma :D

Nu har jag vaknat, duschat, ätit och kollat på Heroes. Ska dra 11 till skolan, har Hantverksorientering som jag typ inte gjort något i så det måste jag göra sen har jag Engelska som jag funderar på att skippa för det kan jag göra hemma. Sen ska jag dra till NK, kolla om iaf dem har fått in VV-kollektionen. Sen ska jag kolla på Åhlens på måndag också. Blöööh, hatar att jag väntat sen april så ba försenad.

Det var väl min dag. Hade tänkt att dra ut med Ankis ikväll men min förkylning har kommit tillbaka, hostar gör jag också. Blöööh, orkar egentligen inte gå till skolan idag heller, har ont typ överallt.
Måste plugga lite hemma sen också.

Nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0