Hej hej hallå

Idag har jag varit i skolan. Sen var jag på yogan, och sen åkte jag in till NK och köpte Revenge is Sweet lipglass, mmmhhm jag har bara provat det en gång på läpparna men jag älskar det! NK hade fått in en jätteliten mängd av allt, och She Who Dares Mineralize Eyeshadow Duo var slut, men när Åhléns får in ska jag kolla om jag vill ha den. Antingen den eller Violetta lipstick, fast den känns inte superdupernödvändig eftersom den är permanent vid PRO-diskar. Och jag kanske ska till New York snart, så :)
Annars har jag velat sova hela dagen, så nu ligger jag i sängen nyduschad med turban, micropopcorn och kollar på Heroes, snart redo för att somna. Mhhhmm så skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0