Insomnia

Kan inte somna, hatar Insomnia >__<'
Har fått avslappningsövningar som ska göra att man somnar eftersom de vägrar att ge mig sömnpiller, blöööh det funkar ju inte! Somnar jag inte innan tio och vaknar innan 8 är det kört. Rutiner is the shit och nu när klockan är två på natten kommer jag inte somna förens om flera timmar. Jobbigt.

Annars, vad tycker ni om bloggens utseende?
Jag själv älskar bakrunden, höhö ^___^
Ska försöka fixa en ny header under kommande veckan men vi får se, jag hittar liksom inte bilder som passar bra på en header, jag vet inte hur den ska se ut och jag är ingen design-människa så jag får fråga syrran som har en systemkamera och photoshop.


Nä, nu drar jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0