My Day

...och nu då?
Så tänker jag nästan varje måndag. Det finns liksom inte så mycket att göra om man inte planerat något. Vissa dagar har jag ju t.ex. gått ärenden på stan, och nu har jag iofs läxor som väntar men det finns inget att GÖRA. Lite tomt börjar det bli. Jag är ensam varje måndag. Var ensam i helgen. Ensam idag, ensam imorgon. Visst, det är skönt, men när man inte har så mycket roligt att göra är det inte lika kul längre.
Jag har ont i magen. Troligen för jag inte har ätit något på skitlänge. Frukosten håller på, ska tina upp mackorna. Sen ska jag väl titta på film eller något. Uh, jag vet inte! Skulle vilja ha läxorna gjorda men it's a pain in the ass.
Åh jag tror jag ska titta på pippi!!! :D <3
Okej, bara för att jag gillar listor:
  • Lägga över Pippi på datorn
  • Fixa värsta frukosten
  • Bädda till min säng mysigt
  • Ställa fram datorn så jag slipper ha den i knät
  • Kolla på Pippi och käka
  • Göra lite läxor
  • Göra lunch
  • Göra lite mer läxor
  • Städa upp lite i rummet
  • Sitta framför datorn
  • Titta på Top Model
  • Mamma kommer hem
  • Middag
  • Läxor
  • Top Model
  • Chilla lite
  • Sängdags.
Hur ser eran dag ut?
ps. igår gjorde jag 10 inlägg. överdrivet? roligt? hur mycket tycker ni att man ska blogga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0