Sjuk för 97368286489387483920847489de gången denhär månaden?

Ja, jag ligger hemma och är sjuk igen.

Symptom: Något har hänt med käken så det gör skitont, seg i halsen, ont i halsen, ont i gommen, mår illa, ont i magen, trött, sur, ev. feber och säkert något mer. Blö!


Nu ska jag vara duktig chey och fortsätta plugga, mamma kom hem med massa papper som bara råkade vara exakt det jag ska skriva om (alltså, hon googlade och visste inte vad jag behövde men fann rätt!) så nu får jag fan sätta igång. Ska markera den informationen jag ska använda, skriva ner stödord och lägga in på usb-minnet så jag kan jobba vidare imorgon när vi har lektion. Jag har typ hälften av papperna kvar och har inte skrivit något så jag måste verkligen jobba, för jag vet att ikväll kommer jag inte orka.


Btw, går det något kul på tv ikväll inte allt för sent? Eller ska jag spela wow? Titta på film?

Oh vad jag längtar tills ikväll, tända ljus, kanel-parfym, film och kanske lite aptit?


Hoppas det, för de senaste dagarna har inte varit bra. Det har varit oh vad sugen/hungrig jag är! *tar mat* försöker äta men blir illamående direkt. Får inte i mig något tillräckligt, glömmer mat och äter små portioner.


Och juste, ang wow. Jag kör trial account för jag är fattig och har just nu inte råd med gamecard, men jag har ett riktigt account yes. Nu kör jag en Gnome Warlock på Ghostlands-servern, och jag är level 17 snart 18 så om någon vill köra med mig får man säga till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0