Älskling

Nu har jag gjort klart läxan och käkat jordgubbssmoothie och varit social med mamma så nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete. Är rätt så trött så det ska bli skööööönt att sova, skulle helst vilja somna nu direkt med smink och kläder och hår och allt men nejnej. Öhhh...
Imorgon börjar jag nio så jag ska gå hemifrån 8 så jag ska gå upp lite över 6 för att slippa stressa. Duschade imorse så det slipper jag iaf göra. Ska tvätta håret på torsdag kväll efter träningen, och sen igen på söndag.
Och juste, på lördag ska jag träffa älsklingen, finaly! Saknarej sååå mycket, senast vi sågs var jag febrig och trött och helt borta men nu ska vi ses på riktigt igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0