Calendar Girl

Heeeeiiii
Förlåt för lite sämst uppdatering senaste dagarna, har varit trött, upptagen och lat. Menmen!
Idag så var jag på bio med Star, det var förhandsvisning på Tingeling 2 och den var fett söt! Tycker att alla borde se den ;)
Sen ringde ÄMa och ville ses men hon satt på restaurang och jag orkade inte gå runt i stan själv så jag åkte hem. Star hade matte att göra och egentligen jag med. Så jag kom hem, gjorde klart matte-diagnosen och läste svenskan en gång till, så nu har jag bara två små läxor kvar.
Vi ska först skriva om oss själva till våran mentor för att hon ska lära känna oss. Det kan inte vara så svårt, jag har skrivit typ hälften och den ska in på tisdag. Ska skriva lite mer och sen renskriva för hand så jag kan lämna in den, våran skrivare har pajjat. Sen är det ett häfte på fem blad som vi ska läsa och hålla koll på, på fredag är det förhör men man får ha med sig häftet. Lilian sa att det bara skulle vara fem frågor så det lär väl inte bli så svårt. Det är mina läxor! Inte så mycket om man tänker på hur lite vi gör i skolan. Aja, ska inte klaga!
Snart är det middag och alla ska dra ut men jag ska sitta inne och ruttna och sega. Nä, men en kompis flickvän fyller år så alla ska dit men jag känner henne inte så bra så jag skippade det.
Har fullbokat två veckor i rad nu. Känns fan bra, gillar att ha grejer att göra. Nästa helg blir det fiesta och den 16e kanskeee jag ska hänga med till MangoBar, vi får se. Och den 18e är det träff, AWESOME! Längtar :)
Den 14e är det Friluftsdag i skolan, och den 15, 16 och 17 har jag APU. Ska kolla på måndag om de tar emot precis här där jag bor, vore najs. Kanske slippa gå upp halv sex på mornarna?
Nu äro det middag! Höres!
PÖÖÖÖÖZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0