Feeest <3

Oj, jag har inte bloggat på två dagar? Illa. Aja, igår hade jag typ årets bästa dag :D
Gick upp sent, gjorde iordning mig och stack iväg, och hade underbaraste kvällen på läääänge.
Alla var så otroligt söta, snygga, snälla, roliga, smarta yeah you name it! Frida bjöd oss alla på mat, och dricka, och ställe att vara på osv. Så vi käkade, drack, pratade, pillade i varandras hår, tog bilder och hade skitkul.
Jag hade tänkt att gå hem runt 22 men blev kvar till halv ett, sen ringde mamma och ville ha hem mig.
Vi tog säkert flera hundra bilder men jag tänkte att några fina kommer upp här. Jag hade inte med mig någon kamera men jag snor bilder från de andra.
Synd också, jag glömde att fota mitt smink. Jag var rätt nöjd thehheheh :)
Okej nu ska jag klä på mig, sminka mig och dra. Ska träffa några kompisar från min förra klass, jag vet inte vad vi ska hitta på men vi ska ses om typ en timma så jag måste skynda mig, tar en kvart att gå dit också.
PÖÖÖÖÖZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0