Headache

Hej bloggiiish!
Nu fick ni en bunt bilder, så!
Idag har jag varit hos Syon, en trevlig dam som ska fixa till mitt skolliv ((:
Sen skulle jag käka, och jag visste inte var jag skulle gå så det blev donkish.
Och problem, för de jävlarna drog dubbla kostnaden så jag var pank. Tack.
Ringde mamma och mamma fixade det ((: Mamma fixar allt.
Sen gick jag runt och frågade om APU. Ingen lycka där.
Åkte till söder och träffade syrran, spenderade resten av eftermiddagen där.
Det var trevligt, och nu är jag trött. Har köpt cola till träffen imorgon, yey!
Ikväll ska jag baka, om jag orkar. Just nu vill jag bara sova. UUuhhhh...
Sov skitdåligt inatt, hade världens jävla magvärk och huvudvärk. Somnade typ
vid ett, tror jag. Somnade iaf innan syrran kom hem, kvart i två.
Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Jag är trött och har huvudvärk. Not nice.
PÖÖÖZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0