I must be emo

Hej här sitter jag och är emo. Sur på allt och alla. Inget funkar och inget går och jag har inget att göra. Och ingen lust att göra något. Vill bara sitta och vara sur. Morrrrr...!
Vill baka cupcakes men orkar inte gå och handla typ tre grejer som fattas.
Har pengar just nu också, bara sådär, men orkar inte.
Vill helst bara typ sova eller bli kramad eller träffa någon men alla är upptagna och jag är bortprioriterad som vanligt. Vill vara kreativ men orkar inte. Vill läsa, göra pärlplattor, baka, festa, titta på film, träna, rita, spela spel, man fan att jag orkar det. Kroppen är helt slut, mina ögon är trötta men huvudet är vaket och aktivt och vill hitta på saker. Aaaarrrgggh, det går inte ihop!
Internet är fett segt, syrran har pajjat min tv, jag är för lat för att gå och handla, folk dissar mig och jag orkar inte. Har nästan lust att tvätta håret och fläta i lite dreads men syrran har inte tid att sektionera och mamma är skittrött hon med.
Mitt vänstra öga svider och snart somnar jag på datorn.
Emoinlägg sist, javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0