Idaaaag I guess...?

Känner att jag är sämst på att uppdatera. Härligt!
Igår så tääänkte jag blogga men så kom Jossan och vi åkte till dieselverkstaden och sen åkte jag hem och bakade och typ glömde bloggen. Yep. Synd.
Idag så var jag skiiiittrött när jag gick upp. Är ju sådär mörkt och murrigt på mornarna och då vill man bara ligga kvar i sängen. Gick upp, hade en bra huddag och sminkade över resten. Åkte till skolan och skulle ha första matte B lektionen, men nej jag fick en bok sen fick jag gå för de skulle ha prov på första kapitlet. Sen hade jag matte med min klass, prov. Jag skrattade, fyllde i och lämnade in och räknade i B-boken. Hjälpte Jenny lite, sa inte svaret men typ hjälpte med prioriteringsregler osv.
Hade frisörteori och fick två läxor. Det var på tiden. Ska fylla i ett papper och göra ett collage tills på tisdag. På torsdag är frisörlektionen inställd och vi har bara en lektion, svenska. Värt? Nej. Får se om jag orkar komma.
Framöver är jag ledig på måndagar, bara så ni vet. Om nån har lust att ses eller nåt.
Sen var jag på yoga.
Nu ska jag gå och najsa och titta på idol och tjockisäta. Imorgon kommer älsk hit och ska matas med cupcakes, middag och massa tv-spels-spelande :D
Hejråååå.
PÖÖÖÖÖÖZZZ

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej.

Jag saknar dig på dansen.

Hejdå.

2010-09-28 @ 22:15:57
URL: http://egoows.blogg.se/
Postat av: Fridde

Hej.

Jag saknar dansen.

Hejdå.

2010-09-29 @ 17:56:14
URL: http://frystfrukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0