Inget liv

Tja tja! Nu är jag hemma! Imorse hade vi arbetsliv och miljö, sen slutade vi. Käkade en torr burgare till lunch i matsalen och gav mig sedan av till stan. Hämtade upp receptet på mina linser, provade en bh som mamma ska plocka upp efter jobbet och kollade lite på smink. Var inne på Blond, en frisörsalong vid mig, och jag ska dit på måndag för att kolla om jag kan ha min APU där. Sen på vägen hem mötte jag Ankis, en gammal klasskamrat, och vi stod och snackade lääääänge. Det var mycket trevligt. Hon ska ge mig ett liv. För just nu är jag inne varje kväll och spelar tvspel och tittar på tv med familjen. Nu ska jag käka något och läsa lite i min svenskabok, sen ska jag kika top model. PÖÖÖÖÖZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0