Nachochips

Goder morgoooon!
Nu har jag precis vaknat, har lite ont i magen och halsen men jag har saker att göra idag!
Sitter och väntar på att duschen ska bli klar, men det är lungt för jag ska inte gå förrens om typ två timmar. Ska ta fram kläder också, och för en gångs skull så har mamma varit nere i tvättstugan så nu är ALLT tvättat. Awesome, för jag har inte så mycket kläder. Måste verkligen köpa mer kläder den här hösten.
Sen ska jag käka något, smiiiinka mig och typ packa väskan. På två timmar. Men men, gillar att ha tid på mig.
Ska ha en timma matte i skolan sen ska jag till syon, och efter det ska jag en sväng till Kulturama för att träffa en tjej som ska köpa min gamla ipod, behöver den inte nu när jag har iPhone ju. Sen ska jag hem och baka eller leta apu, får se hur trött jag är. Kanske ska möta syrran och Jossan i stan klockan tre, får se. Då får jag väl baka ikväll.
Det var allt för nuuu PÖÖÖZZ
Jag (obs! ful.) och Ullogullo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0