Point Black

Cha Cha bloggen!
Nu sitter jag och käkar en cupcake, dagens mellis innan middagen. Kom hem för inte så länge sen, slutade fyra men var i stan och sminkshoppade, ohyeah! Det blev en svart eyeliner, Liquidlast från MAC i Point Black. En satbra eyeliner som sitter där den ska. Nu måste jag köpa sminkborttagning annars kommer jag ha samma eyeliner i en vecka bra där!
Idag var jag i skoooolan, först skulle vi tvätta och styla varandra det var kul men Lovisa hade så jävla tjockt hår att jag bara hann föna det, synd. Sen vare lunch, det var pyttepanna och skitgott men Julia och Jenny ville dra så jag hann bara med en portion, synd hade kunnat slänga i mig ett par till. Sen skulle vi ha svenska men våran lärare var sjuk, vilket var synd för jag ville veta om jag var grym eller grym på svenskaprovet. Så vi hämtade böcker i bibblan och hade håltimme. Sen engelska. Våran engelskalärare är typ sjuk i huvet. 1) Hon går barfota. Barfota?! Fatta hur svart hon är under fötterna när resten av skolan går med skor. Blir ju lagom mysigt nu när det är höst och regnar och blir geggigt. 2) Hon gav folk rökpauser mitt i lektionen. Eeeeh hon ba ni är vuxna ni ska ta ansvar och vuxna röker ibland. Bra att hon typ stödjer dem, inte! 3) Hon sa åt mig att jag skulle tenta av Engelska A och ha Engelska B i ettan istället. Skojjar hon? Jag kan typ fatta när folk pratar, that's it. Fick ett häfte med Engelska B grammatik, det var svårt. Får göra den hemma. Uuuhh.
Okej, det var typ min dag. Hur har eran varit?
PÖÖÖÖÖZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0