Sämst

Hej....jisses vad lite jag har bloggat de senaste dagarna! Har varit trött och haft fullt upp.
Idaaaag började jag 10.30, najs. Hade prov som jag inte pluggat till men det gick kalas ändå.
Käkade god lunch med mina teaterkompisar, det var god fisk som jag inte ätit på flera år, och vi satt och snackade. De där tjejorna är trevliga!
Sen hade vi Hantverksorientering, men vi bara snackade om att vi inte fått uppgifterna och bla bla bla, våran lärare Leila verkar bra men hon pratar som om hon är skitförbannad hela tiden så de andra tjejerna är typ rädda för henne.
Sen var det engelska. Det var...speciellt. Först fick vi tillbaka brevet vi skrev förra lektionen. Jag hade tre fel, två av dem var att jag skrev stockholm istället för Stockholm och english istället för English. Sen hade jag skrivit ihop twin sister. Det var det. Sen var jag klar med alla uppgifter så jag skrev en extra recension. Sen var jag klar så jag satt och softade, surfade på mobilen, drack cola och käkade popcorn. Sen skulle vi ha Show and Tell, och jag hade glömt att förbereda. Såå jag tog fram mitt Lady Gaga-läppstift från MAC och började snacka. Var skitnervös, stammade och tappade bort mig. Det gick skit liksom. Sen när jag var klar, hon ba VG++. Ja ba WFT?! Och så pratade vi lite om att jag ska tenta av Engelska A och köra Engelska B.
Sen så snackar jag med Lovisa, en tjej i min klass som också ska tenta av Matte A och Engelska A. Hon säger att vi kan tenta av de kurserna men att vårat shema inte passar in med B-kurserna så vi får ha det i tvåan och en massa håltimmar, lediga på måndagar isf. SÅ JÄVLA SÄMST! Ska jag slösa upp 200 poäng på kurser som jag skulle kunna ha nu i ettan, och välja bort frisörämnen. Shit asså. Ska fan ringa rektorn.
Ikväll drar jag ut, kanske bloggar innan men annars hörs vi imorgon. Ska träffa Älskling halv tolv imorgon så jag bloggar väl innan det.
PÖÖÖÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0