Smile

Här sitter jag och hatar livet lite. Har så jävla ont i magen att jag dör, mormor är här och mamma började prata om mina ärr idag. Men shit asså, det är årsgamla ärr, vad spelar det för roll nu? Men hon skulle snacka och veta, så jag gick. Så jävla irriterande. Var på stan idag och shoppade med syrran, skulle utnyttja rabattkupong från hm men allt fuckade upp sig. Orkar inte förklara men iaf köpte en herrshorta, ett linne och en spetströja. Orkar inte ta bild för jag är sur lat och irriterad. Ikväll ska jag pierca syrran, hon ville också ha smiley så det får jag väl fixa då. Svårt dock att pierca smiley på någon annan, får se hur det går. Antingen failar vi och det blir inget eller så går det bra och hon blir piercad. Hon är jättenervös haha. Iallafall, nu ska jag gå och ta bort mitt smink, sätta på mig mjukiskläder och spela tvspel i sängen. PÖÖÖÖÖÖZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0