The worst day ever

Så jävla sämst dag.
Vaknade halv fem pga mardrömmar. Fick stå nästan hela vägen på tunnelbanan på väg till skolan. Har fått skoskav på vänstra foten. Gick asdålig på klippningen. Äcklig lunch. Var sämst på idrotten. Jossan kommer inte hit. Engelskaboken kommer inte förens på måndag. Ont i magen. Glömt läxpappret i skolan till läxan som ska vara inlämnad imorgon. Mår illa. Ont i kroppen. Så jävla trött att jag vill spy. Svinkallt ute. Får inte byta engelska förrens efter jul. Fick närpå skäll från min mentor idag. Jag kan inte stänga mitt fönster så det är iskallt i rummet.
Och jag lovar att jag kommer komma på säkert 20 till dåliga saker med idag när jag postat det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0