Haha vilket skämt!

Snabbt inlägg nu, för jag har massor att göra.
Vaknade i vanlig ordning halv sex och stressade som vanligt, mer idag eftersom syrran har tagit tillbaka sin plattång så jag måste använda min som är typ 9 år gammal...

Satt på tunnelbanan, träffade några klasskompisar. Gick till skolan. Hissen funkar (AWESOME!) och vi kommer in.

"Hej vi har fyra timmars håltimme för Sonja har glömt att säga till att hon är sjuk".

Kul.

Så nu sitter jag hemma och ska plugga och spela wow, sen åker jag tillbaka till skolan för att 12.20 ha värdelös svenska, engelska och idrott. Det var många tjejer som sjukskrev sig.

Okej, så ligger det till. You gotta love it, right?
idaaaaag! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skolmassaker!

2010-10-20 @ 15:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0