I work work work

Dålig uppdatering, najs.
Var och shoppade idag med familjen. Köpte lite linnen, öronmuffar, leggings och lite mer nödvändigt.

Nu är jag skittrött så jag ska sova.


Veckan som kommer:

  • Måndag: Hälsa på högstadiet, plugga
  • Tisdag: Yoga, skolan, plugga, middag med familjen på resturang.
  • Onsdag: Skola, plugga
  • Torsdag: Skola, jobba
  • Fredag: Skola, ev. fira Jossan
  • Lördag: Jobba, plugga
  • Söndag: Vilodag, möblera om rummet
Yes, så ser det ut.

Kommer inte kunna laga mat i lägenheten i veckan pga ombyggnad, så vi ska käka ute thihi najs!


Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och hämta saker hos Lollo, sen måste jag ha käkat frukost innan byggisarna kommer klockan nio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0