Måndagar (:

Nu har jag nästan precis vaknat, eller ja för en halvtimma sen. Har käkat och tittat på Heroes.
Ska masa mig upp ur sängen snart, och göra iordning mig för att åka in till stan. Men mitt löshår är blött och hälften är på microringar så det blir nog korthårig idag. Oh well...
Skulle vilja sova lite till. Bara slumra till lite. Är så jeffla trött, somnade typ två eller halv tre inatt. Ska gå och lägga mig innan tio. Ska upp tidigt till Matte B imorgon.
Okej, så nog om det. Nu ska jag, bara för att jag gillar listor.
  • Kolla på Heroes
  • Slöa
  • Klä på mig ca 11.00
  • Städa upp lite i lägenheten
  • Fixa håret
  • Sminka mig
  • Laga lunch ca 12.30
  • Packa ihop att jag ska ha
  • Prata i telefon med mamma
  • Kolla brevlådan
  • Gå hemifrån senast 14.00
Ska kolla om NK eller Åhléns eller PUB har fått in Venomous Villains kollektionen, sen ska jag leta tjocktröja och jacka på lite ställen, sen ska jag ev. köpa present till bästavän och sen ska jag hem för att laga middag eftersom mamma kommer hem senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0