Nattmat

Har inget att blogga så jag lägger upp ett år gamla videosar på bästavän för jag saknar dig så <3

Annars ligger jag här och kan inte sova. Kan vara för att jag sov till halv elva idag och nästan somnade i bilen påväg hem från landet. Uh, tur att jag inte ska till skolan imorgon iaf!

Hm, jag har lust att skriva något men vettefan vad. Vill bara skriva.

Jag blir alltid så hungrig vid denhär tiden. Kanske för att jag brukar sova nu. Har lust att smyga upp och käka något, vet bara inte vad. Inte direkt så man kan göra något, allt hörs så det är ta att springa. Ingen tid för att börja laga något. Och vi har typ inget hemma. Micropopcorn, knäckebröd, och sånt vanligt. Jag vill ha något gott! Frysta köttbullar, men det har vi inte. Vi har frysta jordgubbar men jag är konstigt nog inte sugen på det.

Ska gå till köket och kolla om jag hittar något, sen tror jag att jag ska bädda ner mig i sängen och kolla på Heroes, som jag gjort hela veckan. Har hunnit till hälften på säsong 3 och ih vad bra det är! Ingen kan fatta min kärlek till Heroes. Någonsin.

Btw, om det är någon som sett alla säsonger och har lust att snacka Heroes med mig så får man gärna säga till. Måste ha någon att byta åsikter med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0