Tja tjo tja

Har inte hunnit blogga när jag kom hem för jag har haft världens bästa eftermiddag med bästavän <3
Var också och shoppade på Mac, She Who Dares Mineralize eyeshadow. Åh, jag är kär! Swatchade på lite olika baser och shit va vackert det var på svart bas! Fick seriöst ögonorgasm *___*
Hursomhelst så har jag för ovanlighetens skull en läxa tills imorgon och eftersom jag vill SOOOOVAAAA ska jobba hårt nu och lägga mig innan nio. Börjar 11.15 imorgon vilket betyder att om jag lägger mig runt 9 kan jag sova 12 timmar och vakna klockan nio. That would be awesome!
Imorgon ska jag sminka mig med SWD och efter skolan ska jag gå och simma tror jag. Känns som att jag behöver komma igång med träningen nu eftersom jag inte dansar, och nu är jag nästan frisk så!
Nu ska jag skriva klart ya0!
Tycker btw att ni ska kommentera mer än ni gör, vad vill ni se? Vad vill ni läsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0