Bloooog

Heii bloggeeen! Mobilbloggar lite nu för att ta igen, sitter på Kulturama och väntar på Jossan. Hon slutar om 50 minuter men jag har inget problem att vänta! Har ändå inget bättre för mig. Ska se om jag kan blogga i 49 minuter som är kvar haha fett långt inlägg. Har iaf varit hos syon på muppskolan och ska på Matte B imorgon. Haha asså, jag har missat typ 7 lektioner, läraren vet inte att jag ska dit och syon ba du kan inte ha A och B samtidigt men JO fan klart jag kan tills jag tentar av A. Menmen, jag är ledig på måndagar Helt nu, så går jag på Matte A på tisdagar, för annars har jag tråkig håltimma. Så det så. Hellre Matte A än håltimma, Haha typ samma sak? Huuursomhelst så ät min skola Muppskolan. Jag har handsvett. Just nu. Annars är mina händer is. Ville bara säga det. Ummmm....har inget vettigt att skriva. Hade Matte A Diagnos-innan-provet-imorgon, och jag har typ räknat hälften bara för det var så jävla slöseri med tid, fick iaf alla rätt på första delen så får vi se hur det går på andra delen men rätt bra med all säkerhet. Jossan hade mascara på sig idag. Gulle! Känner att jag hoppar mellan ämnen. Haha STÅ UT! Jag är nästan lika lång som Jossan med platåskorna. Hon ba haha faiiiil! Eh ah. Så var det faktiskt. Åt vegitarisk mat i skolan idag. Det var kebab. Jag hatar kebab. Tog istället nån gräddsås med morötter i, och la ner extra morötter för att väga upp gräddsåsen. Det var faktiskt rätt gott! Sen svängde jag förbi Den sjunde eleven på väg till tunnel-banan och köpte Batterii, blev glad. Första gången jag inte behövt visa leg när det är 15-års gräns på energidryck. Hoho stooolt! Kan vara pga av håret, sminket och fejk-längden höhö! Jaaa....har lovat mamma att söka APU idag men jag hänger med Jossan istället och gör det imorgon. Kan svänga förbi Blond på vägen hem kanske. Faaaaast jag tror inte att jag kommer få där för chefen är mammaledig och jag är speciell. Mamma ba Du får ta ut håret och färga brunt och typ sno syrrans kläder om du ska få APU. NEEVEEER! lol. Nu har jag bloggat i 23 minuter OMG 23 IT'S EVERYWHERE!!! :O Haha synd nu blev det 24... Eehmmmm....jag har slut på idéer. Ska bättra på läppstiftet, brbbbb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0