KNAAAAS

Knasig dag idag.
Försov mig, eller rättare sagt jag låg kvar i sängen, drömde vidare nivet?

Huuursomhelst så kom jag till skolan skittrött, och det gick väl okej på frisörlektionen. Sen vare lunch. Pasta och två glas mjölk. Mums. Eh ah. Sen skulle vi ha svenska. Men så kommer vi och så är hon sjuk. Och engelskan är inställd för individuella valet-mässan, och därför har vi bara 25 minuters idrott. Eh? Två och en halv timme för 25 minuters idrott? No way. Hela klassen ba hejdå! Eller ah, först ringde vi våra morsor såklart ;>

Så jag gick på stan lite. Köpte en dubbelvässare på Åhléns och en snedskuren eyelinerpensel från EcoTools, har alltid velat pröva något från dem och jag behövde en eyelinerpensel.

Köpte också tuggummi och julmust på Ica, JUSTE nu passar jag på att tipsa!

Om ni har Ica-kortet kan ni köpa 2st av deras julmust (1,5 per) för 10:- Sjukt najs!


Ah, nu ska jag läsa i min engelskabok. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0