Dödsreliker??

Idag var jag på Harry Potter!
Kom hem nyss faktiskt, jävla lång film asså, gick när det var ljust och kom hem när det var mörkt.

Ohwell, vet att vissa kommer fråga. Jo, den var bra. Visst. Men det var inget wow-amazing-can't believe-moment. Jag har inte läst böckerna men jag tror det är en sån film man måste se typ 3ggr eller ha läst böckerna för att tycka om den. Tror jag går och ser om den när den kommer ut i 3D. Den var absolut sevärd!

Nu ska jag plugga matte, snart är det mat och efter maten ska jag jobba. Sen imorgon blir det som vanligt simhallen, och hem och plugga. Har 2 prov nästa vecka, minst!

Och jag måste verkligen städa mitt rum....

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0