M.Y.Z.

Hej nu är jag hemma och skittrött, snart är det middag sen ska jag dressa upp i M.Y.Z. (mjukisbyxor, tjocktröja, glasögon, osminkad, toffs, tofflor osv.) och kolla på tv med mamma. Sen ska jag somna tidigt.
Imorgon ska jag träffa bästavän, hon kände på sig att det var något så jag fick ett sms att hon hade bokat upp mig imorgon. Åh alla borde ha en som hon! Älskar dig <3
Ska ta bort nagellacket och sminket nu, snyta mig (förkyld igen, kul va? ha-ha.) och bädda sängen.
Okej nu börjar jag bli tråkig på bloggen.
Kanske gör en sminkvideo imorgon.
Kanske ska få en kamera snart (eftersom min har dött för 3 år sedan...)
Ska bleka håret i helgen, kanske bli blond. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0