Skolfoto!

Bloggtorka som ni märker. För trött för att sitta vid datorn.
Försov mig en timma och en kvart idag. Skönt, tänker ni. Men fick stressa som fan och kom 20 minuter försent. Varit skittrött hela dagen. Klockan 20.00 är det något om nya Harry Potter-filmen på 5an, sen ska jag sova efter det och avsluta denna fruktansvärda dag.
Färgade lila igår. Fast det blev fett ojämt för jag hade lite bråttom så jag ska färga om i helgen.
Tog skolfoton i onsdags, och nu tänkte jag faktiskt visa dem :D
Yes, där ser ni håret också. Jag och Angelica var de enda som inte var med på en kompisbild (för att typ 7st skolkade från skolfotot...?) så vi ba LET'S DO ONE och ja den skulle vara fail ;>
Det var allt. Får inga kommentarer på bloggen, har tappat 10 bevakare på bilddagboken och så, antar att jag blev ful utan löshåret :)))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0