Sugar

Det känns som att jag inte har bloggat på tusen år.
Har inte haft toppenvecka och det är inte så kul att bara blogga massa skit.
Iaf, igår färgade jag håret. Blekte utväxten och försökte bleka bort det rosa. Det gick sådär. Sen tvättade jag med silvershampoo för att det ljusgula i hårbotten skulle bli vitt, så nu ser jag ut som sockervadd i håret. Bild kommer så fort som jag orkar ta en.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag är sviiiintrött så egentligen vill jag bara ligga i sängen hela dagen.
Imorgon ska jag upp tidigt och ta en simtur i bassängen, och senare ska jag träffa Kim.
Annars händer inte mycket i mitt liv. Har inget att skriva. Så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0