UDPP

Nu kommer blogglusten igen, kolla vad jag fick på posten idag! Eller egentligen i fredags, men mamma har glömt att tömma brevlådan och jag har inga nycklar dit. Ih, jag har inte haft udpp sen ett år tillbaka, köpte en i vanlig storlek när jag var i London sommaren 2009, men jag fick ju slice-a upp den och då höll den inte så mycket längre till.
Sen dess har jag använt min Paint Pot i Bare Study från Mac, men eftersom den är skimrig och torr hatar jag den. Eller inte hatar, men jag har längtat efter en ny udpp länge! Tänkte först köpa Too Faced Shadow Insurance, xSparkage gillar ju den och då måste den väl vara bra, men när jag såg nya Udpp så var jag tvungen att köpa den! Och eftersom jag tidigare provat udpp och vet att den är grym så var det ett självklart val.

Hursomhelst, jag vet att alla undrar var jag hittade den, och hur mycket den kostade.
Jag köpte den på kära eBay (ja, jag älskar ebay) för ca 350:- Vissa kan kanske tycka att det är mycket, men jag räknade ut att denna kommer att hålla för mig i Minst tre år, och då är det verkligen värt det.
Nu har jag ingen kalaskamera så ni får en cam-bild tills jag får låna syrrans kamera.
Det här var helgens brasak, definitivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0