Deep Sleep

Precis efter senaste inlägget gick jag in på App Store i min iPhone och köpte "Deep Sleep". Och jävlar! Jag somnade på typ tio minuter, och väcktes nu av mamma för en kvar sedan. Och vad jag har sovit! Drömde konstig dröm som jag inte ska yttra här, men nu när jag vaknat känner jag hur jag verkligen har fått mig en Deep Sleep.
Nog om det.

Jag brukar inte ha söndagsångest med idag så. Idag har jag massa tråkiga saker att göra. Jag måste kamma ut, trycka fast och tvätta mitt hår, löshåret sitter lite dåligt i nacken så det måste jag fixa.

Sen ska jag skriva på min Hantverksorienterings-läxa. Kul kul. Inte. Har iaf hittat lite underlag som jag kan använda, och det går lite frammåt.

Mellan fyra och halv fem kommer mormor. Och där kommer söndagsångesten. Hon kommer alltid på söndagar. Mormor är inte en såndär mysig mormor. Hon är otrevlig, klarar inte av "nya grejer" typ rosa hår, vresig, klagar hela tiden.

Jag gillar inte gamla människor. De luktar konstigt, är rynkiga och har grått hår. Det är något som får mig att rysa.


Annars så är det JFÖLH denna veckan, vilket ska bli skönt. På måndag fyller bästavän år så jag kanske ska kika in på hennes skola och gratta henne, vi får se. På tisdag är jag ju också ledig så då blir det läxor, och slöerier. Och på kvällen blir det yoga som vanligt. Funderar även på att simma innan eller efter, eftersom det är världens största badhus typ. Men simmar man innan så blir man ju svettig igen efter yogan, och simmar man efter så är jag skittrött och så kommer man hem typ åtta. Vi får se hur det blir. Lite tråkigt att simma själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0