DENI

Godmorgon.
Idag har Fridde en bra dag. Fråga inte varför, så är det bara.


Idag väcktes jag av en mamma och en syrra som ba "TIIIITTAAAA SNÖÖÖÖÖÖ! *___* <--- så såg min syrra ut.

Det var mysigt. Fick julstämning.

Satte på mig kläder och borstade håret, kände mig snygg. Glad dag!

Käkar frukost med kanel och kardemumma och dricker mys-te <3

Ja, idag är fett en bra dag. Jag har sovmorgon också så jag hann t.o.m. sätta mig vid datorn och blogga. Fast jag ska inte sitta här för länge för då kommer jag behöva stressa sen, jag måste hinna mina linser, sminka mig och packa väskan. Har hittat mitt skolkort, YEY.


Idag ska jag kanske ut och shoppa, kanske fika med Nora men jag har inte fått något svar än. Vi ska se film på Engelskan. Jag hittade syrrans gamla tjocktröja som satt perfekt (lite stor, men hon får inte ens på sig den!) så den tog jag. Jag är fett pigg och glad och massor av energi!


Ih! <3



Juste, folk brukar fråga mig vad jag gör på helgerna typ kvällarna.

Oftast sitter jag hemma och tittar på film, ligger i soffan med mamma eller träffar någon kompis. Jag är inte festar-ute-hela-natten-typen, speciellt inte när det är kallt.
Jag blev ju fin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0