DIE WELLE

HellluuuUUuuuu....
Idag har varit en lång dag, sov skit i natt och försov mig så jag fick stressa som en galning för att hinna duscha. Hann inte käka heller, eftersom de håller på att bygga om i vårat kök. Och så var det fett äcklig mat i skolan.

Vi kollade på Die Welle, eller The wave, Vågen. En tysk film om manipulation, asbra faktiskt! Lånade hem den och titta igen eftersom vi ska skriva en reklektion om den. Det är hälsalektionen alltså, inte frisör.


Sen hade vi egen hårvård/inpackning idag, så jag fick reda ut mitt hår och sätta i inpackning, asskönt så nu slipper jag ta tid och tvätta håret hemma. Så tråkigt, och min plattång suger. Måste köpa en ny.


Ehm...ja.

Och eftersom det inte går att vara i köket (kylskåpet står kvar men sen har vi bara en mikro) så käkade vi middag på resturang, det blev mongolisk/asiatisk/sushi-buffé. Most awesome thing today <3

Åt så mycket så att jag fortfarande mår illa haha!


Juste, var på yogan idag också.

Shit vad jag har haft fullt upp.


Matte hade jag också, två gånger. det var trevligt. Jag ligger före i Matte B och på torsdag har jag Matte A prov. Nervös? Ja. Matte A är svårare än B. Konstigt nog. Eller ja, vissa saker är svinlätt men det finna faktiskt saker jag är mer osäker på.


Imorgon blire lång dag i skolan, ska faktiskt ta och gå till sängs snart så jag orkar upp!

På tordag blir det grossisten och matteprov, sen efter det har jag jobb, en tjej som ska ha sina dreads inflätade.

(Ang. det, bor man i sthlm eller nära så kan man få sina dreads inflätade av mig, är du intresserad är det bara att säga till!)

Kommentarer
Postat av: kajsa

åh, the wave, den kommer jag ihåg! jag fick också se den när jag gick i skolan, för lääänge sen.. :)

2010-10-28 @ 16:54:30
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0