Extra jävla lång helg

Nu är jag hemma från skitskolan. Har fått en fet läxa av häxan som ska börjas på strax. Pga det kan jag inte simma idag :( sämst. Är ledig måndag (som vanligt) men även tisdag nästa vecka så på tisdag ska jag gå hemifrån tidigare så kanske jag kan simma innan yogan. Fast jag simmar hellre efter. Vi får se hur jag gör.
Nu är jag sur. Mår skit. Vill inte plugga. Vill simma. Och sova. Och spy. Jag är trött, som fan.
Imorgon är det HD-träff, och mamma ska bort på kvällen och syrran ska sova hos en kompis så jag blir själv. Vet inte vad jag ska göra, inte så kul att raida sin egen lägenhet liksom. Synd.
Kom med förslag på vad jag ska göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0