Halloween: Rutiga läppar

Halloween kommer snart och jag ska själv, första gången på flera år, på halloweenfest. Det ska bli extra kul eftersom jag älskar att klä ut mig, och så kan man se hur som helst ut med hur mycket smink som helst utan att någon klagar. Kalashelgen för att testa på nytt, annorlunda och att låta sig inspireras.
Nu missade jag dock Puritys Disney-sminktema (vilket skulle vara skitkul att göra, än en gång, älskar att klä ut mig), men det hindrar inte mig från att göra lite egna extremsminkningar inför Halloween.


Först ut är dessa knasiga läppar! Försökte filma så ni kunde se lite bättre, men det är så mycket ljud i lägenheten att ni helt enkelt inte skulle höra ett skit om jag sa något. Så det får bli lite bilder istället. Ni kanske ändå får idén om hur det ser ut. Och roligt var det dessutom!


Nu har jag kladdat på gloss för att mina läppar inte skulle torka ut helt av Kryalon Aqua Color-färgerna som jag använde. Har en vision om att göra hela ansiktet, mindre rutor på ögonen, stora i ansiktet och dessa på läpparna. Skulle göra vem som helst förvirrad :)





Och ja, jag hårdposar på bilderna för annars gick läpparna inte riktigt fram, det blir bara så fel när man ler med dessa.

Kommentarer
Postat av: Annaklara <3

Söt!

Gillar din nya stil mucccccho!

2010-11-01 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0