Håltimmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ja, så lång ät min håltimme typ. Nu sitter jag i skolan och ruttnar :) Har haft 8.oo - 11.15 frisörlektion, teori, käkat lunch och om en timma börjar svenskan. Som borde dö, för det är så jävla lätt, onödigt och ba ja. Slutar 14.oo men klockan är precis halv tolv, så här ska jag sitta och gro i timmar? De andra tjejerna skiter som vanligt i svenskan på torsdagar, så vi är rätt få. Nog om skolsnacket, för jag vet att det är astråkigt att läsa. Idag ska jag hämta bästavän på hennes skola, så ska vi åka hem till mig och spela tv-spel. Ska be mamma att laga något extra gott thihi :) Ang. Förra inlägget (?) om min mobil. Fick tillbaka den nyss, därav bloggen. Igår kväll när jag skulle somna satte jag på stereon och letade fram lite Kent-skivor, det var mysigt. Eftersom jag använder mobilen som väckarklocka skulle mamma väcka mig, stackaren fick gå upp 2o över 5 för att få upp mig på sin lediga dag. Men jag vaknar inte av att nån petar på mig jag vaknar av hög musik vanligtvis så jag försov mig och fick stressa. Sminket blev bas, eyeliner och mascara, mycket mer hann jag inte. Första gången jag går med såhär lite smink på tusen år. Ohwell! Nu ska jag hitta på något. Kanske ringa nån. Behöver socialt umgänge och underhållning i en timma framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0