I Need To Shop!

Jag behöver uppdatera min garderob, det har jag sagt förr. Men nu lite mer specifikt, detta vill jag ha!
Och ja, jag tänker inte säga ställen ni får leta själva, tro mig google will help you. Hittar jag hittar du!


Lite T-shirtar, sånt man alltid behöver :)
Sen är det typ den underbaraste tröjan jag sett på länge, precis en sådan jag letat efter! Ska inhandlas snarast :)
Nu blev det värsta bildbomb, höhö ^____^


Ang. kläder. Jag skulle aldrig köpa något jag inte stod för. T.ex ett band jag aldrig hört, en film jag inte sett osv. Och om det står något på som jag inte vet vad det är, kör jag hellre utan text. Jag älskar färgglada tröjor med lite mörkare jeans, mumma! De passar även bra till annat färgglatt :)

Jag ska försöka handla lite nu till hösten, eftersom jag verkligen behöver nytt kanske mamma kan lägga till lite. Och ja, detta är lång ifrån alla kläder jag vill ha. Jag har en hel mapp på datorn med bilder, dessa var typ bara några exempel. Förrutom sista tröjan som jag hittade idag och _måste_ ha. Så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint om du skriver på vilka sidor du hittar dom! :D

2010-10-17 @ 15:35:34
Postat av: Fridde

Det lönar sig att läsa texterna!

2010-10-17 @ 15:48:15
URL: http://frystfrukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0