Ingen början inget slut

Mamma kom nyss in med en crossiant. Den var typ hård och bränd och seg. Coop kan inte baka, tacka vet jag 7eleven!
Idag ska jag ligga i sängen hela dagen. Jag är sur för något, vet inte vad, men här ska jag ligga iaf. Ska käka upp min äckliga crossiant och påsen nötter jag har. Ska gå ner 6 kg till jul så jag ska sluta med allt sött och fett. Inget donken, mindre mjölk, inga bakverk, inget smågodis osv. Ska be mamma köpa hem tuggummi och nötter jag kan ha i väskan.
Igår tappade jag min svarta ögonskugga i golvet. Den sprack totalt och nu finns det inget kvar. Mamma damsög upp allt. Det var den enda jag hade. Tycker nästan att hon borde köpa en ny till mig. Det tror jag knappast att hon kommer att göra.
Jag måste köpa födelsedagspresent till Jossan. Assvårt ju. Sen har jag inte oändligt med pengar heller.
Mamma har lovat lite höstkläder till mig. Bara för att jag fryser som en nakenkatt. Ska hitta den perfekta tjocktröjan. Och lite till.
Det här inlägget blev lite all over. Men så är jag idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du sådär kaxig och utseendesgalen på riktigt eller är det någon slags bloggpersonlighet du för att driva med storbloggarna? Din header skvallrar enligt mig om att du int eär det men vad vet jag.

2010-10-04 @ 00:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0