Listor <3

Tjaaaa, nu är jag vaken :D
Har skiiiitont i magen menmen ska äta och knapra piller så blir det bättre!
Ska duscha, måste tvätta håret, laga lite brunch och sen drar jag till stan.
Där blir det att göra massa saker man måste, bli av med pengar, sen ska jag åka hem och göra läxor.
Bara för jag gillar listor:
  • Kamma ur håret
  • Lägga fram kläder
  • Fylla upp badkaret
  • Duscha
  • Käka brunch
  • Fixa håret
  • Klä på mig
  • Sminka mig
  • Packa ihop allt jag behöver
  • Springa runt som en dåre i lägenheten för att hitta något som jag inte behöver. Eller för att kolla så jag inte glömt något. (tur att det bara är jag hemma då)
Trevligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0