Look forward!

Nu är jag hemma från stan och sitter och myser med en latte från Waynes. Är ensam hemma, vet inte var folket är menmen! Var iaf på stan med Star, och det var hur trevligt som helst, som vanligt. Smartaste tjejen i stan iaf, helt sjukt, hon verkar liksom vara över 20 i huvudet men är bara 15. Känns verkligen inte som om jag är ett år äldre, fail på mig.

På tal om påfågel (höhöhöh, gammalt internt skämt mellan mig och min syrra) så vill jag töja upp mina öron mer. Har 11mm nu, men jag vill ha antingen 14 eller 16mm. Vill ha tunnlar, svarta med typ strass på. Åh så fint! Blir dock inte lika fint i 10 som i 16 eller 14, men mamma tycker inte att jag ska töja mer. Btw, jag har en MASSA gamla töjsmycken som är för små för mig, det är allt mellan 6-11mm, och det är 14st, och jag skulle supergärna bli av med dem så jag kan töja upp! Är det någon som är intresserad så är det bara att säga till, skulle helst vilja sälja hela bunten till ett paketpris men kan tänka mig att sälja enstaka, men då blir det ju dyrare för dig ;)

Har f.ö. köpt hälften i London, så det är inte bara punktshop-smycken, här är det dyra och fina grejer :D Kan ju visa foto om någon är sugen.

Och om du vill töja men inte har börjat, kan du inte börja direkt med 6mm, starta med 1,6 eller 2. Men du kan ändå köpa av mig ;D


Okeeeeeeej....nu då? Uh, jag är så trött på att inte ha något att göra. Alla har ett liv och här sitter jag. Kul. Funderar på att göra klart den enda läxan jag har, men det känns inte superkul. Men vad har jag för val?


Tänkte lägga upp en bloppis, skulle det kanske vara något? Skulle innehålla kläder, smink, parfymer, töjsmycken, andra smycken, hår och ja, lite småsaker. Skor. Skulle det vara kul? Let me know!


På tal om påfågel igen, iiih vad jag längtar till jag fyller 18! Vi ska till New York och shoppa då, fy fasen vad kul! Ska raida MAC PRO, och Sephora såklart. Ska självklart också in på Target för att budgethandla, och så tänkte jag hitta en CCO, Benefit, Make Up For Ever, Stila och så vidare. Fy fan va kul! Ska spara lite pengar och inte handla så mycket smink, för jag kan ju ändå köpa det billigare då. Ih, peppen!


På torsdag nästa vecka, den 28e, ska jag till en Frisörgrossist, AWESOME! Ska köpa ev. nytt löshår, löshårslim, inpackning och blekning. Fy fasen vad roligt!


Ja, jag har egentligen massa att se fram emot. Star, som är 95a, kanske ska börja i min skola nästa år, jag kanske ska till Peace & Love i sommar (om Kent ska dit, annars är det inte värt), jag ska måla om rummet, fylla år en massa och så klart kommer julen snart, IH!



Random blogginlägg, jag vet, men just nu skriver jag bara från hjärtat (hjärnan?) och tänker inte på att ni kanske också ska hänga med xD Lol Roflmao




.....Seriosly, I need to buy a life on ebay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0