Nyäten

Har precis matat tarmarna med popcorn, najs.
Sitter och skriver på svenskan, det är ingen svårt uppgift men man ska tycka och tänka och det är svårt när boken var sämst. Annars så tittar jag på Brottsplats USA, mmmhhhm mooord <3
Ska äta efter det, ja igen. Ska antingen käka kyckling, soppa eller spenatsoppa. Vi får la se!
Sitter just nu och är nöjd att jag äntligen köpt Saint Germain. Velat ha den skitlänge, men av någon anledning så köper jag nästan aldrig permanenta grejer från Mac. Bara för att LE- känns roligare för de permanenta kan jag köpa senare.
Ska kanske visa bild på det jag köpte idag, men det blir isf inte innan fredag. Då ska jag köpa...hm, det har jag redan sagt va? Om inte så får ni se senare.
Nä nu orkar jag inte skjuta upp läxan längre, baiii!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

SVAR: 566600 och olypic2008 :)

2010-10-04 @ 19:36:19
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0