Partey on Wayne, Party on Garth!

Lördag.
Sitter och tittar på Dansfeber, dricker mjölk, är ensam hemma och vill gå och lägga mig. Klockan är 2o i 1o och jag sitter och väntar på att familjen ska komma hem.

Idag var jag på fika med två supersöta tjejor, och så gick vi på stan också. Supertrevligt! Träffade två töntar från min gamla klass också. Jag köpte en av grejerna jag ska köpa till bästavän, men jag tänker inte skriva vad eftersom det finns en risk att hon läser. Och om du gör det, Jag älskar dig bästavän <3

Köpte  även usb-minne till skolarbeten, eftersom skol-mailen inte funkar.

Tycker att de som faktiskt läser min blogg kan kommentera någon gång, för jag har ingen aning om vilka som läser, jag tänker ju inte på att folk faktiskt kan läsa utan jag skriver för mig själv och det jag har lust att skriva, men risken finns ju att man skriver något olämpligt. Därför kan ni börja kommentera. Annars skriver jag bara dryga inlägg om...jag vet inte, nåt drygt?



edit: dansfeber är läskigt. typ 80% drags. ryyyysningar! vissa är ju liksom....going in for it, jag blir rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0