RE: Sjukling :(

Blogg.se var damp igår, det var därför jag inte bloggade.
Igår mådde jag skit, hade magvärk i hela kroppen typ. Gick till skolan ändå och tänkte gå hem efter lunch, men jag stannade kvar och kämpade, och var tom med på gympan. Duktig chey.
Idag är det värre så jag stannade hemma. Har sovit 3 timmar extra, det behövde jag. Har iofs fortfarande ont i magen.
Idag är mamma ledig, men hon åkte till stan innan jag vaknade och syrran är i skolan. Jag ska ligga här hemma och må skit, titta på Heroes och försöka att må bättre. Har blivit (såklart) snorförkyld igen, så nu sitter jag med en toarulle, nässpray och förkylnings-grejs och botar mig själv. Ont i halsen har jag också. Blir aldrig frisk liksom.
Okej, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0