Shoppiiing <3

Nu är jag hemma igen efter en liten tur på stan. Kom hem med ett läppstift, två ögonskuggor och en tom palett. (Saint Germain från mac, Pollution och Aquarius från Mus och palett från face)
Tänkte köpa fler men den affären jag skulle till har stängt på måndagar.
Kollade på present till Jossan, så nu vet jag vad jag ska köpa. Ska köpa det typ nästa vecka.
På fredag blir det mer smink, fast det som från början skulle bli storlootet har planerats ner till bara två grejer. Ev tre vi får se; She Who Dares Minaralize Duo, Revenge is Sweet lipglass och ev. Violetta lipstick. Får se, grejen är ju att jag kanske inte kommer använda den så mycket, just nu är jag ju inne på ljusrosa läppar och använder Viva Glam Gaga och Saint Germain. Oh well, vi får se hur det blir på fredag. Annars kanske jag köper en ny Viva Glam Gaga, för det är typ knappt något kvar. Eller så frossar jag billiga läppstift i mängder höhö.
Nu dör min dator för jag hittar inte laddaren och jag måste göra min enda lilla läxa.
PÖÖÖÖÖZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0