Tjabba tjena hallå!

Nu har jag äntligen kommit hem! Jisses vilken lång dag det har varit, asså jag hatar onsdagar. Börjar 8.00 vilket betyder vakna 5.00 och gå upp 6.30 fast idag vaknade jag 4.30 efter en hemsk mardröm. Slutar 16.00 med idrott sista timmen, huga! Har iaf varit med de flesta gånger och kämpat, när man väl kommer igång är det ju okej och man får ju lite jävlar anamma och så känner man sig duktig. Hursomhelst så hände det en mindre rolig sak idag. Glömde min mobil i salongen, och kom tillbaka efter lunchen. Gone. Knackade på dörren till lärarrummet, inget svar. Gick på lektion. Kom tillbaka. En annan lärare ba Jo men den har din mentor på sitt bord. Tack! tänkte jag. Så gick hon för att hämta den. Men nej min mentor har låst sitt skåp där den ligger. Och hon har gått hem och svarar inte på mobilen. Du får vara utan mobil. Jahapp, tack så mycket då! Jag är inte tjejen med mobilen jämt i handen men jag har alltid musik på när jag ska sova och sen har jag den som väckarklocka, hur annars ska jag kunna vakna 5?! Så inatt kommer jag inte kunna somna och så kommer jag fet-försova mig. Skyll dig själv, Lilian, säger jag bara.
Nu ska jag ligga i sängen och ha ont, vara hungrig och sega.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0