Tjöt

Fy fan.
Har världens ont i magen, käkade nyss en äcklig middag och nu är jag både illamående och hungrig. Sug.

Har brytit tre naglar idag, mysigt. De på högerhanden börjar bli lika långa och lagom långa men de på vänster är helt ojämna och typ 3st är superkorta, det var dem jag bröt idag. Ser lagom fint ut. Tänkte måla högerhanden för att de inte ska gå av dem också, men kan man gå med en hand målad och en omålad?

Tror att jag ska kolla om det finns någon vanlig mat att käka, sen ska jag sminka av mig och mysa ner mig i sängen. Låter som en bra idé.

Försöker uppdatera bloggen lite oftare, men varje gång jag tänker på det så blir det 5 inlägg på en halvtimma och sen glömmer jag. Ohwell. Eftersom ingen kommenterar antar jag att ingen läser och varför ska jag uppdatera så ofta då?

I jul, när jag skaffar en kamera, ska jag börja fota dagens smink. iPhone-bilder duger inte riktigt.
Nästa månad ska jag köpa en ny väska, som jag får plats med saker i. Slipper jag gå med flera.

Okej ju ska jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0